El registre electrònic de l'Ajuntament de Girona és l'accés per mitjans electrònics al registre general de documents de l'Ajuntament i s'hi pot accedir durant les 24 hores del dia, cada dia de l'any.
Si es vol sol·licitar a través d'Internet i el tràmit està habilitat per fer-lo, cal que la persona interessada disposi d'un certificat electrònic reconegut per l'Agència Catalana de Certificació (CATCert), és a dir, un idCAT, e-DNI, T-CAT o el Camerfirma per a empreses. Els certificats electrònics de la Fábrica Nacional de Moneda y Timbre (FNMT) també són vàlids.
El catàleg de tràmits és la guia de tots els tràmits que l'Ajuntament de Girona ofereix a la ciutadania, les empreses i les entitats amb l'objectiu d'informar i donar a conèixer l'oferta de tràmits, informació sobre els requisits, procediments necessaris, models d'instància... i, fins i tot, la possibilitat de fer-ne la tramitació en línia amb signatura, segons el cas.