Els avisos i els suggeriments són informacions facilitades per la ciutadania per posar en coneixement de l'Administració deficiències en els serveis o propostes destinades a millorar aquests. Es formulen tenint en compte que la presentació de la mateixa no suposa la incoació d'un expedient administratiu.
Tothom pot col·laborar a l'endreça de la nostra ciutat.
La Bústia d'Avisos i Suggeriments és una via fàcil per fer arribar a l'Ajuntament tot allò que en una determinada situació pot preocupar la ciutadania i incorporar així la seva veu en els afers municipals. També és una via fàcil per fer-nos arribar tot allò que cal millorar, arreglar, netejar, promoure, canviar o incloure en referència als serveis municipals i al funcionament de la nostra ciutat.
El compromís de l'Ajuntament de Girona és de contestar els avisos en un termini de 15 dies.
L'accés a la Bústia d'Avisos i Suggeriments es pot realitzar omplint el formulari que és al web municipal: www.girona.cat/avisos
No obstant això, el personal de l'personal de l'Oficina d'Assistència en Matèria de Registre (OAMR) també pot omplir el formulari si qualsevol ciutadà o ciutadana s'hi adreça presencialment o bé truca al telèfon d’Informació Ciutadana: 972 419 010.
Us informem que també podeu enviar-nos avisos a través l’aplicació per a telèfon mòbil Intel·ligent GironaIn (apartat bústia d’avisos i fotodenúncia).