Per tal de complir amb les obligacions que fixa la Llei 19/2013, de 9 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern, i el Decret 8/2021, de 9 de febrer, sobre la transparència i el dret d'accés a la informació pública (RLTC), us facilitem la informació relativa als empleats públics de l'Ajuntament de Girona.
Actualització anual. Última actualització: 23/10/2024
Plantilla de personal 2024 - Aprovada pel Ple Municipal en sessió celebrada el dia 18 de desembre de 2023 i modificada per Ple de 29 de juliol de 2024.
Relació de llocs de treball (funcionari, laboral i eventual) 2024 - Aprovada pel Ple Municipal en sessió ordinària el dia 14 d'octubre de 2024
Valoració de llocs de treball 2024 - Aprovada pel Ple Municipal en sessió ordinària el dia 14 d'octubre de 2024
Relació de contractes temporals i d'interinatge no vinculats a cap lloc de treball 2022
Relació de contractes temporals i d'interinatge no vinculats a cap lloc de treball 2021
La relació dels llocs ocupats per personal adscrit pels adjudicataris de contractes signats amb l'Administració que, en virtut del contracte, dugui a terme una activitat, un servei o una obra amb caràcter permanent en una dependència o un establiment públic, i també el règim de dedicació i el règim retributiu d'aquest personal i les tasques que duu a terme.
Organigrama amb identificació dels responsables i funcions - Ple 27-07-2020
Personal eventual. Càrrecs de confiança (funcions, sous i càrrec)