El registre d'interessos compren 2 seccions:
Inclou les declaracions dels béns patrimonials i la participació en societats de tot tipus, amb informació de les societats participades i de les liquidacions dels impostos sobre la renda, el patrimoni, i si s'escau, de societats.
Inclou la declaració sobre les causes de possible incompatibilitat i sobre qualsevol activitat que els proporcioni o pugui proporcionar ingressos econòmics.
Normes de Gestió del Registre d'Interessos de l'Ajuntament de Girona
Regulen el sistema de gestió i les instruccions per emplenar el registre d'’interessos de l'Ajuntament de Girona en compliment del que disposa l'article 75.7 de la Llei 7/1985 de 2 d'abril reguladora de les bases de règim local (LRBRL).
Estan obligats a presentar les declaracions les persones electes de la Corporació, el personal directiu local i els funcionaris amb habilitació de caràcter nacional que exerceixin les seves funcions a llocs de treball proveïts pel sistema de lliure designació.
S'entendrà personal directiu als efectes d'aquest registre:
- Els directors dels Organismes Autònoms, i demès ens depenents de l'administració.
- Els gerents
- El personal eventual que ocupi llocs de direcció.
Se sumaran a aquests llocs qualsevol persona que vingui obligada per normativa posterior.
Model A1
Declaració de béns i drets patrimonials dels regidors i regidores de la corporació municipal.
Model B1
Declaració d'’incompatibilitats i d'’activitats que proporcionen ingressos econòmics dels regidors i regidores de la corporació municipal.