Sol·licitud de participació
Informació pràctica
- 70a Exposició de flors, patis i jardins, del 10 al 18 de maig de 2025
- AVÍS IMPORTANT per a les entitats i associacions:
L'Ajuntament de Girona només acceptarà la documentació que es tramiti de forma electrònica d'acord amb el que ordena l'article 14 de la Llei 39/2015 d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. Així doncs, les entitats i associacions hauran de disposar de signatura electrònica per a poder presentar en línia la sol·licitud de participació.
- Els centres educatius que tinguin voluntat de participar caldrà que es dirigeixin a La Caseta-Serveis Educatius (caseta@ajgirona.cat) per tal que aquesta presenti una sola instància englobant tots els projectes que en formen part. Les escoles que formin part d'aquest projecte no hauran de presentar instàncies de manera individual.
- Els centres educatius que formen part del projecte de l'Associació de Comerciants Zona U (zonaudegirona@gmail.com), caldrà que es dirigeixin a l'associació per tal que aquesta presenti una sola instància englobant tots els projectes que en formen part. Les escoles que formin part d'aquest projecte no hauran de presentar instàncies de manera individual.
- Els participants interessats en contactar amb l'Associació Amics de les Flors de Girona poden contactar a través de: amicsdelesflorsgirona@gmail.com
Espais disponibles
Compra de flors, plantes i materials
L'Ajuntament no assumirà la despesa en cas que es facin compres de flors, plantes i materials a establiments no determinats per l'Ajuntament.
Cliqueu al següent enllaç per a més informació sobre el procediment d'encàrrec del material i la relació d'establiments adjudicats per reservar o encarregar les flors, plantes i materials i les dades de contacte.