Notes de premsa

dimarts 22 d'abril de 2014

Avui comença la segona fase d'assemblees de barri dels pressupostos participats

Durant els propers quinze dies, s'informarà les entitats i els veïns del resultat de les valoracions tècniques i econòmiques de les propostes presentades al mes de març

Avui comença la segona fase de les assemblees de barri dels pressupostos participats del 2014. Durant quinze dies, els tècnics municipals assistiran a les diferents reunions programades per informar les entitats i els veïns i veïnes dels barris del resultat de les valoracions tècniques i econòmiques de les propostes presentades a les assemblees celebrades el mes de març. "Estem molt contents de la participació de les entitats i de la ciutadania en el procés fins ara i esperem que en aquesta nova fase s'hi segueixin implicant de la mateixa manera", ha remarcat el regidor de Serveis Socials, Cooperació i Participació de l'Ajuntament de Girona, Eduard Berloso.

Durant les últimes dues setmanes, la Comissió de Valoració Tècnica i Econòmica ha estudiat la viabilitat dels 92 projectes presentats a les assemblees dels barris. El servei d'Urbanisme ha valorat un total de 37 propostes; Mobilitat i Via Pública, 28; Sostenibilitat, 13, i altres serveis municipals s'han encarregat de fer la valoració dels 14 projectes restants. L'any passat, d'aquesta primera fase dels pressupostos, van sorgir un total de 88 propostes.

Les assemblees dels barris de Figuerola-Bonastruc (19 h, Centre Cívic Barri Vell), Sant Pau (19.30 h, Centre Cívic Pla de Palau), Eixample (20 h, Centre Cívic Pla de Palau) i Santa Eugènia-Can Gibert (20 h, Centre Cívic Santa Eugènia) obriran avui aquesta nova fase del procés de pressupostos participats. Podeu consultar la resta d'assemblees programades al web www.girona.cat/consultabarris

Les propostes viables aniran a consulta els dies 30 i 31 de maig, quan els veïns i veïnes votaran els projectes que volen que s'executin en els seus barris durant aquest any 2014.