Ajuntament de Girona - Arxiu Administratiu
L'Arxiu Administratiu de l'Ajuntament acull i gestiona els documents que provenen de les oficines municipals i que, atesa la seva vigència, són d'utilitat directa tant per a l'administració municipal com per garantir els drets de la ciutadania.
L'Arxiu Administratiu de l'Ajuntament és l'òrgan responsable d'administrar el Sistema de Gestió de Documents de l'Ajuntament, la funció del qual és planificar la producció normalitzada i l'organització homogènia de la documentació administrativa i, alhora, garantir-ne l'accés i la consulta, tant a les oficines com a la ciutadania en general. L'Arxiu Administratiu també és el servei responsable de portar a terme l'avaluació i la selecció de la documentació que preservarà l'Arxiu Històric de la Ciutat per a la seva conservació permanent un cop aquesta hagi prescrit.
Equipament:
Espai: 100 m², del quals 12 m² són d'accés públic i 88 m² d'accés restringit.
Capacitat de documentació: 542 metres lineals.
Punts de consulta: 2
Àmbit temàtic:
Administració local. Ajuntaments. Serveis públics. Urbanisme. Arquitectura. Cultura. Educació
Àmbit geogràfic:
Girona ciutat