Plataforma Girona Cultura

  • Diputació de Girona
  • Generalitat de Catalunya - Departament de Cultura
  • Unió Europea - Fons Europeu de Desenvolupament Regional

Una iniciativa del PECT Indústries Culturals i Creatives de Girona i el seu entorn territorial. Projecte cofinançat en un 50% pel Fons Europeu de Desenvolupament Regional (FEDER) de la Unió Europea, en el marc del Programa operatiu FEDER de Catalunya 2014-2020 i en un 25% per la Diputació de Girona.

Aquest web utilitza galetes (cookies)

Utilitzem galetes per personalitzar el contingut mostrat i per analitzar el trànsit. Pots acceptar totes les galetes o configurar-les. Pots trobar més informació sobre l'ús de galetes aquí.

Selecciona quines galetes autoritzes:

Fem servir galetes necessàries, que són imprescindibles per proporcionar funcionalitat bàsica del web i no es poden desactivar, i galetes analítiques, que recullen dades anònimes d'ús del web i són opcionals.

Girona Cultura
Agenda
Ajuntament de Girona

Els imaginaris, d'A.F. Harrold

A càrrec de Cristina Fernández

En Rudger és el millor amic de l’Amanda. En Rudger no existeix. Només l’Amanda pot veure el seu amic imaginari. Però un dia apareix el senyor Bunting. Vol emportar-se el Rudger. Alguns diuen que Bunting s’alimenta d’amics imaginaris. L’única solució és que Rudger fugi sol. Però, pot un amic imaginari sobreviure sense algú que l’imagini?

Club infantil de lectura adreçat a: infants de 5è de primària a 1er d’ESO. Ho organitza: Biblioteques de Girona.


ÀmbitLectura, ciència i humanitats
TipologiaClub de lectura
PúblicInfantil o familiar
Data
Acte ja realitzat
LlocBiblioteca Antònia Adroher
PreuGratuït

Una iniciativa del PECT Indústries Culturals i Creatives de Girona i el seu entorn territorial. Projecte cofinançat en un 50% pel Fons Europeu de Desenvolupament Regional (FEDER) de la Unió Europea, en el marc del Programa operatiu FEDER de Catalunya 2014-2020 i en un 25% per la Diputació de Girona.

Ajuntament de Girona - Cultura · Plaça del Vi, 1, 17004 Girona · ofa@ajgirona.cat ·