girona.cat

Exposició: De la nostra cultura

Tipus:Exposició
Data:
07/04/25 – 30/04/25
Lloc:Centre Cívic Onyar
Preu:Gratuït

El grup de dones "Xarxa de Dones" de Font de la Pólvora de Girona es complau a presentar l'exposició "De la nostra cultura", un homenatge a la riquesa i la diversitat de la cultura gitana. Aquesta mostra, és el resultat de la passió i l'esforç conjunt de les dones d'aquesta xarxa, que han volgut compartir elements clau de la seva identitat cultural amb el públic.

L'exposició reuneix una selecció d'objectes, vestits, instruments musicals i altres elements tradicionals que il·lustren la història, els costums i els valors de la comunitat gitana. A través d'aquests objectes, es pot descobrir una cultura que ha perdurat al llarg del temps, mantenint una connexió profunda amb les seves arrels i amb els seus costums més arrelats, tot i les dificultats socials i històriques que ha afrontat.
Aquesta mostra no només té com a objectiu preservar i difondre la cultura gitana, sinó també fomentar el diàleg i la comprensió entre diferents comunitats. "De la nostra cultura" és un espai de trobada, d'intercanvi i de reconeixement de la riquesa cultural i humana de les dones gitanes, que sovint han estat invisibilitzades en la societat.
Us convidem a gaudir d'aquesta exposició i a endinsar-vos en el món de la cultura gitana, a través dels ulls i les vivències de dones que en són portadores i guardianes.

La inauguració de l'exposició es realitzarà el 7 d'abril a les 15.30 h a Centre Cívic Onyar.

Ho organitza: Xarxa de Dones i Associació per a l'Atenció de Serveis i Solidaritat (A.A.S.S.). Hi col·labora: Centre Cívic Onyar

© Ajuntament de Girona | Pl. del Vi, 1 - 17004 GIRONA - 972 419 010| Contacte | Mapa del web