Tipus: | Curs |
Data: | Dimecres 28/05/25, 18 h
|
Lloc: | La Marfà |
Preu: | 10 € |
Sessió pensada per donar-te les claus i els recursos digitals necessaris per impulsar el llançament d'un nou treball musical. Aprendrem com gestionar de manera òptima els continguts a xarxes socials amb una estratègia ben definida, creant un social media plan efectiu. Explorarem la diferència entre campanyes orgàniques i pagades, i definirem els objectius adequats per a cada acció. A més, coneixerem eines pràctiques com Metricool, Meta Business Suite, Social Ads, Curadors Privats i ChatGPT, per optimitzar i mesurar l'èxit de la nostra promoció. La sessió inclourà exemples reals d’artistes que han utilitzat aquestes eines amb èxit. Tancarem amb un espai per a preguntes i respostes, perquè puguis resoldre dubtes i aplicar el que has après a situacions concretes.
Anna Borràs, directora de Groc and Roll, agència especialitzada en la promoció musical amb clients destacats com Las Migas i festivals com el Black Music Festival, Festival Internacional de Cambrils, Festival Internacional de Cadaqués, P-Tardeo Fest, Festival Empremtes, Jazz and Beer Cornellà, Festival Accents, Festival Portalblau i Mirorock. Forma part de l’equip guanyador d’un Latin Grammy 2022 amb l’àlbum Libres de Las Migas i ha estat nominada als Latin Grammy 2022 amb l’àlbum Libres de Las Migas i als Latin Grammy 2024 amb Rumberas, també de Las Migas.
A càrrec de: Anna Borràs, directora de Groc and Roll. Cal inscripció prèvia: les inscripcions es tancaran 2 dies hàbils abans de l'inici de l'activitat
© Ajuntament de Girona | Pl. del Vi, 1 - 17004 GIRONA - 972 419 010| Contacte | Mapa del web