Tipus: | Curs |
Data: | Acte ja realitzat |
Lloc: | La Marfà |
Preu: | 10 € |
La segona sessió formativa sobre l'ús professional de les xarxes socials en el sector musical està centrada en la planificació i execució d’una campanya de comunicació a les xarxes. Es tractarà sobre com obtenir el màxim rendiment de la promoció en xarxes socials (pagada i orgànica), i quins són els passos per planificar i executar amb èxit una campanya a les xarxes socials.
1. Els punts de contacte amb el client: a qui ens dirigim i com
2. Definició d'objectius
3. Campanyes orgàniques i de pagament
4. Eines per executar correctament una campanya de comunicació a les xarxes
5. Conclusions
A càrrec d’Anna Borràs, especialista en màrqueting digital cultural i gestora de diferents festivals i llançaments musicals d'artistes. Fa uns anys va decidir emprendre com a Groc and Roll després d’haver-se encarregat del Marketing digital a Kzoo Music, aleshores distribuïdora digital, i a la discogràfica Satélite K, a més de començar discretament com a autònom amb diversos projectes, com el cicle musical Encantados, o els desapareguts “Concerts a Empúries” i “Músiques Sensibles”.
L’any 2022 va ser l’encarregada de portar la promoció digital del disc “Libres” de Las Migas, amb el que varen guanyar el Latin Grammy com a millor disc de flamenc. Actualment, segueix portant les inversions a xarxes i plataformes de la banda. El seu “catàleg” també engloba diferents festivals del territori: Black Music Festival, Portalblau, FIM Cambrils, Amb So de Cobla, el Festival de Begur, Mirorock, P-Tardeo Fest, Empremtes…i artistes com Joan Masdéu, la Gio Symphonia, E-strings, El Niño de la Hipoteca, Verge Santa, Jo Jet i Maria Ribot... i tots els artistes de la discogràfica RGB i l’Agencia Faro Music.
A càrrec de: Anna Borràs, especialista en màrqueting digital cultural i gestora de diferents festivals i llançaments musicals d'artistes
© Ajuntament de Girona | Pl. del Vi, 1 - 17004 GIRONA - 972 419 010| Contacte | Mapa del web