Tipus: | Curs |
Data: | Acte ja realitzat |
Lloc: | La Marfà |
Preu: | 10 € |
Dimecres 19 d'abril. De 18 a 20 h
Cal inscripció prèvia
La segona sessió formativa sobre l'ús professional de les xarxes socials en el sector musical està centrada en la planificació i execució d’una campanya de comunicació a les xarxes. Es tractarà sobre com obtenir el màxim rendiment de la promoció en xarxes socials (pagada i orgànica), i quins són els passos per planificar i executar amb èxit una campanya a les xarxes socials.
1. Els punts de contacte amb el client
2. Definició d'objectius
3. Diferències entre campanyes orgàniques i de pagament
4. Eines per executar correctament una campanya de comunicació a les xarxes
5. Conclusions
A càrrec de Marc Tapias, soci i director d’En Silencio, una agència de comunicació especialitzada en cultura, espectacle i societat. En els més de deu anys d’experiència al capdavant d’En Silencio ha estat cap de premsa d’esdeveniments com In-Edit —del qual és soci i cap de comunicació—, Cruïlla Barcelona, BAM, Festival del Mil·lenni, Mercat de Música Viva de Vic, Festival Jardins de Cap Roig, SOS 4.8 o Mont-real, ciutat convidada a la Mercè, així com de Ticketea, per a accions especials de Baleària, Levi’s o Euroleague, i de concerts d’artistes com Julio Iglesias, Janet Jackson, The Beach Boys, Spandau Ballet, Kiss o Metallica, entre centenars d’altres.
A càrrec de: Marc Tapias, director d’En Silencio, agència de comunicació cultural. Cal inscripció prèvia: Les inscripcions es tancaran 2 dies hàbils abans de l'inici de l'activitat.
© Ajuntament de Girona | Pl. del Vi, 1 - 17004 GIRONA - 972 419 010| Contacte | Mapa del web