girona.cat

[FeinaLab] Guia bàsica d'e-administració

A càrrec d'Albert Bosch

SMOEmprèn
Tipus:Taller
Data:
Acte ja realitzat
Lloc:Servei Municipal d'Ocupació
Preu:Gratuït
Aquesta activitat requereix inscripció prèvia. Per inscriure-us-hi, si us plau cliqueu sobre la data que us interessi o sobre la icona .

Com relacionar-se amb l'administració de forma electrònica.

L'Administració Electrònica és la conseqüència de l’evolució i adaptació de l'administració pública tradicional a la digitalització.

És una administració moderna, que es relaciona amb la societat utilitzant tecnologies de la informació i de la comunicació, sense necessitat de desplaçaments a les oficines tradicionals, sense emprar papers i possibilitant realitzar qualsevol tràmit a qualsevol hora i qualsevol dia de l'any, per tal de millorar els serveis públics i la relació de l’Administració amb la ciutadania.

En aquesta sessió aprendrem:
• Què és l’Administració Electrònica? Avantatges, exemples pràctics.
• Qui té la obligació de relacionar-s’hi?
• Quin són els requisits tècnics?
• Com ens podem identificar?
• Quins tràmits hi podem realitzar? Exemples i casos pràctics.


Sessió a càrrec d'Albert Bosch, tècnic d'emprenedoria del Girona Emprèn.

Ho organitza: Servei Municipal d'Ocupació. Horari: de 10:00 a 11:00h. Places: 20

© Ajuntament de Girona | Pl. del Vi, 1 - 17004 GIRONA - 972 419 010| Contacte | Mapa del web