Tipus: | Curs |
Data: | Acte ja realitzat |
Lloc: | La Marfà |
Preu: | 10 € |
Dimecres 6 d’abril. De 18 a 20.30 h
Cal inscripció prèvia
Es plantegen dues sessions en les quals es treballarà en l'ús professional de les xarxes socials en la comunicació de projectes culturals La primera sessió tractarà sobre els públics i el producte. Quins factors s'han de tenir en compte a l'hora de fer promoció amb xarxes socials dins del sector musical? S’analitzarà la importància de les xarxes en l'estratègia de promoció d'un projecte i com maximitzar l'impacte de la nostra campanya a partir de la definició de públics i el producte a promocionar.
1. Estat actual de les xarxes socials
2. El públic en la cultura i a les xarxes socials
3. Diferents productes culturals i com promocionar-los a les xarxes
4. Dades i eines per mesurar
A càrrec de Marc Tapias, soci i director d’En Silencio, una agència de comunicació especialitzada en cultura, espectacle i societat. En els més de deu anys d’experiència al capdavant d’En Silencio ha estat cap de premsa d’esdeveniments com In-Edit —del qual és soci i cap de comunicació—, Cruïlla Barcelona, BAM, Festival del Mil·lenni, Mercat de Música Viva de Vic, Festival Jardins de Cap Roig, SOS 4.8 o Mont-real, ciutat convidada a la Mercè, així com de Ticketea, per a accions especials de Baleària, Levi’s o Euroleague, i de concerts d’artistes com Julio Iglesias, Janet Jackson, The Beach Boys, Spandau Ballet, Kiss o Metallica, entre centenars d’altres.
A càrrec de: Marc Tapias, director d’En Silencio, agència de comunicació cultural
© Ajuntament de Girona | Pl. del Vi, 1 - 17004 GIRONA - 972 419 010| Contacte | Mapa del web