Tipus: | Curs |
Data: | Acte ja realitzat |
Lloc: | La Marfà |
Preu: | 10 € |
Dimecres 23 de febrer. De 18 a 20.30 h
Cal inscripció prèvia
Cada artista i projecte musical té la seva història i les seves pròpies característiques, però gairebé tothom somia en portar la seva música a festivals, mitjans i oients d’arreu del món. En aquesta sessió pràctica i interactiva analitzarem els factors decisius per a l'èxit o el fracàs de la internacionalització d'un projecte musical. Parlarem d'objectius i estratègies, de la recerca de col·laboradors, de trobades professionals i de finançament, entre altres coses.
L'objectiu d'aquesta sessió és que els participants tinguin una idea clara de com preparar el seu projecte per a la internacionalització sense malgastar els seus recursos.
A càrrec de Markus Rogue Rogozinski, responsable de booking internacional de l’agència Rootsound Music (després de ser el director de l’agencia Agents 4 Music durant més de quinze anys). Té més de vint anys d’experiència com a booker i representant de bandes internacionals, i és el mànager de Che Sudaka, banda de Barcelona que s’ha convertit en referent mundial gràcies a més de 1.600 concerts en 46 països.
A càrrec de: Markus "Rogue" Rogozinski, mànager
© Ajuntament de Girona | Pl. del Vi, 1 - 17004 GIRONA - 972 419 010| Contacte | Mapa del web