Tipus: | Xerrada |
Data: | Acte ja realitzat |
Lloc: | Girona Emprèn |
Preu: | Gratuït |
L'Administració Electrònica és la conseqüència de l’evolució i adaptació de l'administració pública tradicional. És una administració moderna, que es relaciona amb la societat utilitzant tecnologies de la informació i de la comunicació, sense necessitat de desplaçaments a les oficines tradicionals, sense emprar papers i possibilitant realitzar qualsevol tràmit a qualsevol hora i qualsevol dia de l'any, per tal de millorar els serveis públics i la relació de l’Administració amb la ciutadania.
Què és l’Administració Electrònica? Avantatges, exemples pràctics.
Qui hi està obligat? Exemples : empreses, entitats, professionals, ciutadans
Requisits tècnics, tipus d’identificació, com demanar-los, exemples.
Quins tràmits puc fer? Exemples i casos pràctics.
Sessió en línia i gratuïta. Places limitades, cal inscripció prèvia.
Dia i hora: Divendres, 7 de maig de 10 a 11 h. Durada: 1 hora. Formació a càrrec de: l'AODL d’Innovació, Creixement i Diversificació de l’Economia Local adscrit al servei Girona Emprèn de l’Ajuntament de Girona. Ho organitza: Girona Emprèn amb el suport del Servei Públic d'Ocupació de Catalunya i el FSE en el marc dels programes de suport al desenvolupament local.
© Ajuntament de Girona | Pl. del Vi, 1 - 17004 GIRONA - 972 419 010| Contacte | Mapa del web