Tipus: | Xerrada |
Data: | Acte ja realitzat |
Preu: | Gratuït |
La situació provocada per la COVID-19 ha accelerat un canvi d’hàbits amb la relació dels clients amb les empreses. La necessitat d’arribar al client per canals digitals per donar a conèixer la marca i perquè es realitzi la compra o reserva en línia, ha esdevingut una necessitat per a tot tipus d’empreses. Malgrat la urgència, cal tenir ben definida una estratègia per tal d’obtenir el màxim retorn de les campanyes en xarxes com Facebook i Intagram.
Tenir ben definits els objectius i el retorn esperat de la inversió en temps i diners passa per un bon disseny i aplicar un embut de vendes. Cal definir i utilitzar els diferents objectius de campanya i els diferents públics creats, plantejar campanyes híbrides de Google Adwords i Facebook Ads i un remarquèting creatiu.
Curs en línia, les persones inscrites rebran un enllaç on seguir la sessió. Places limitades.
Les accions que duu a terme el servei Girona Emprèn estan realitzades amb el suport del Departament d’Empresa i Coneixement i el cofinançament, en un 50%, pel Programa Operatiu 2014-2020 del Fons Social Europeu, en el marc de l’objectiu d’inversió en creixement i ocupació.
Tancades inscripcions. Dia i hora: 7 i 9 d'octubre de 9.30 a 11.30 h. Durada: 4 hores. Sessió a càrrec de: Emma Llensa, consultora i formadora en màrqueting digital. Ho organitza: Girona Emprèn amb el suport del Departament d'Empresa i Coneixement i el cofinançament del FSE
© Ajuntament de Girona | Pl. del Vi, 1 - 17004 GIRONA - 972 419 010| Contacte | Mapa del web