Tipus: | Taller |
Data: | Acte ja realitzat |
Lloc: | Espai Marfà |
Preu: | Gratuït |
Dimarts 10 i 17 d’abril. De 19 a 20.30 h
Cal inscripció prèvia.
Les xarxes socials digitals són una eina potent de difusió i recolzament promocional per les bandes i artistes musicals, emergents i consolidats. La comunicació musical de qualsevol proposta és a l’abast de tothom i tot artista pot esdevenir el seu propi cap de premsa i community manager.
Ara bé, per comunicar cal ser curós i no cometre errades que podrien esdevenir contraproduents pel projecte musical. En aquestes sessions, teòriques i pràctiques, facilitarem algunes pautes bàsiques, eines i recomanacions per tal de comunicar adequadament tot tipus de propostes musicals.
A càrrec d’Adrià Cortadellas, periodista i especialista en comunicació cultural.
Adrià Cortadellas és llicenciat en Periodisme per la Universitat Autònoma de Barcelona, i en Humanitats per la Universitat Pompeu Fabra. Actualment és el responsable de comunicació d’APECAT (Associació de Productors i Editors Fonogràfics de Catalunya), de La Fura dels Baus i de l’Ajuntament de la Bisbal d’Empordà i codirector del mitjà de comunicació Surtdecasa Empordà. Ha treballat en departaments de comunicació de segells discogràfics com Bankrobber o Chesapik, d’editorials com el Grup 62, de festivals com el Festival Internacional de Torre Maria, o d’entitats com Indivendres o la Fundació Pompeu Fabra. A més, també ha capitanejat la comunicació de bandes com Sanjays, Delighters o Fetus, dels quals també n’és músic.
A càrrec de: Adrià Cortadellas, periodista i especialista en comunicació cultural. Ho coorganitza: Concurs Intro
© Ajuntament de Girona | Pl. del Vi, 1 - 17004 GIRONA - 972 419 010| Contacte | Mapa del web